کد خبر : 28981
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

رئیس مرکز اورژانس گیلان خبر داد؛

راه اندازی دومین پایگاه اورژانس بانوان در رشت

راه اندازی دومین پایگاه اورژانس بانوان در رشت
راه اندازی دومین پایگاه اورژانس بانوان در رشت؛

رئیس مرکز اورژانس گیلان گفت: به منظور خدمات رسانی در شرایط بحرانی و اورژانس‌های مربوط به زنان، دومین پایگاه اورژانس بانوان رشت در کلینیک شهدای سلامت راه اندازی شد.

به گزارش گیل ابراز؛ دکتر «جمشید محمدی» رئیس مرکز اورژانس گیلان در گفتگویی از راه اندازی دومین پایگاه اورژانس بانوان رشت خبر داد و گفت : به منظور خدمات رسانی به اورژانس مربوط به بانوان و نیاز ضروری به حضور بانوان اورژانسی ، جهت امداد رسانی در شرایط بحرانی و اورژانس‌های مربوط به زنان ، دومین پایگاه اورژانس بانوان رشت در محل کلینیک شهدای سلامت افتتاح شد.

رئیس مرکز اورژانس گیلان افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم از اورژانس بانوان و بازخورد حضور بانوان در ماموریت‌ها و تسهیل در ارائه خدمت به بانوان ، دومین پایگاه اورژانس بانوان نیز افتتاح شد.

دکتر محمدی ادامه داد : به کارگیری پرسنل مجرب و بانوان تحصیل کرده در رشته‌های فوریت‌های پزشکی پرستاری و مامایی و همچنین به کارگیری راننده امدادگر خانم ، پایگاه اورژانس بانوان گیلان را در سطح کشور منحصر به فرد کرده است .
وی افزود: با راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس بانوان ، تعداد پایگاه‌های فعال اورژانس استان به ۸۷ پایگاه رسیده است.

دکتر محمدی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که شاهد افزایش پایگاه‌های اورژانس بانوان در استان گیلان باشیم و بتوانیم این خدمات را در شهرهای دیگر استان نیز گسترش دهیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.