مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: با هدف افزایش تاب‌آوری و پایداری شبکه‌های فشار متوسط و کاهش مدت زمانی خاموشی‌ها در اثر شرایط نامساعد جوی، طرح تاب‌آوری شبکه در شرکت توزیع برق گیلان از سال گذشته آغاز و در سالجاری با قدرت و انسجام بیش از پیش اجرایی خواهد شد.

گیلان صدر: محمد اسماعیل هنرمند اظهار داشت: در سال جاری طرح تاب‌آوری جهادی به منظور کاهش تعداد خاموشی‌ها هدف‌گذاری شده است، چرا که در طول سال علاوه بر قطعی برق بر اثر عیب و تخریب تاسیسات برق در شرایط جوی، ناپایداری بر اثر برخورد شاخه درخت یا سایر اجسام خارجی در شبکه برق‌رسانی رخ می‌دهد و این امر باعث تحمیل خاموشی‌های متعدد با مدت زمان نسبتا طولانی به مشترکین می‌شود، لذا امسال علاوه بر پیگیری کاهش مدت زمانی خاموشی‌ها، پایش و حذف اینگونه موارد جهت کاهش تعداد خاموشی‌ها در دستور کار شرکت توزیع برق قراردارد.

وی بیان کرد: در سال جاری برنامه ریزی دقیق و مدونی صورت پذیرفته تا ۶۰۰ مرحله طرح مذکور با فعالیت ۲۳۰۰ اکیپ، اجرایی شود و ۱۳۰ فیدر و ۸۵۰ کیلومتر شبکه نیز مورد اصلاح قرار گیرد و برای مجموعه اقدامات مذکور ۲۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اضافه کرد: باوجود اجرای طرح مذکور در سطح استان و باوجود چندین مرحله بارش برف، وقوع تندباد و… شبکه‌های توزیع برق گیلان از پایداری مناسبی در سال گذشته برخوردار بود.

هنرمند گفت: در سال گذشته ابتدا برنامه ریزی برای اجرای ۳۰۰ مرحله از این طرح هدف گذاری شده بود که با تلاش همکاران ۴۰۲ مرحله طرح تا پایان سال عملیاتی شد و امیدواریم با اجرای ۶۰۰ مرحله از طرح مذکور در سال جاری، مجموع ۱۰۰۰ مرحله از ابتدای سال گذشته تا پایان سال جاری محقق شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته باوجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور و برخی مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی طی ۴۰۲ مرحله، ۱۸۵۶ اکیپ اجرایی طی ۱۲۳۲۹ نفرساعت به فعالیت پرداختند و ۱۱۰ فیدر و ۷۰۴٫۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط مورد اصلاح و بهسازی قرار گرفت .

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان افزود: در سال گذشته و برای اجرای طرح افزایش تاب‌آوری جهادی ۱۵۱٫۴۳۵ میلیون ریال هزینه شد.

هنرمند در پایان تصریح کرد: در راستای تحقق شعار ” همگرایی اقدامات، هم افزایی توانمندی‌ها، همراهی کارکنان” از ابتدای سال ۱۴۰۰ و باجود تعطیلات نوروز ۳ مرحله طرح افزایش تاب‌آوری اجرا شده است و ۴ فیدر و ۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط مورد اصلاح قرار گرفته‌اند و این خود نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *