اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه تحول دیجیتال و توسعه خدمات غیرحضوری در نشست اعضای شورای هماهنگی رفاه گیلان در فرمانداری شهرستان صومعه سرا تشریح شد.

گیل ابراز: نشست دوره ای شورای رفاه مدیران دستگاههای حوزه وزارتی استان گیلان به میزبانی صومعه سرا و با حضور فرماندار و روسای ادارات این شهرستان برگزار شد .

علی حسین نژاد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با اشاره به فعالیتهای این سازمان در یکساله سپری شده از شیوع کرونا ، توسعه خدمات غیرحضوری با هدف کاهش مراجعات و اجرای طرح نسخه های الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه های درمانی را از مهمترین این اقدامات برشمرد .

وی با بیان اینکه بدنبال حذف تمدید اعتبار دفترچه ها از خردادماه امسال و پس از فراهم شدن بسترهای اولیه برای صدور نسخه های الکترونیکی و تمهیداتی که برای پزشکان و مراکز طرف قرارداد در این زمینه مهیا شد، حذف تدریجی دفترچه های کاغذی درمان گام بلندی در مسیر تحول دیجیتالی سازمان محسوب می شود،افزود:در بخش بیمه ای نیز از آبان ماه سالجاری تاکنون ۲۳ خدمت پرمخاطب از طریق سامانه es.tamin.ir بصورت غیرحضوری به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران ارائه می شود که مجموع این دستاوردها در راستای جلب رضایتمندی بیشتر است.

حسین نژاد خاطر نشان ساخت : طرح ۳۰۷۰ در این راستا جلوه ای بارز از اراده سازمان تامین اجتماعی برای توسعه خدمات غیرحضوری است که طی آن کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه در سراسر کشور انتظار می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *