مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: کارفرمایان استان ماهانه بطور متوسط بیش از ۵۵ هزار لیست حق بیمه ارسال می کنند که بیش از ۹۷ درصد آن اینترنتی است .

گیل ابراز: علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر افزود : یکی از انتظارات جامعه کارفرمایی و مطالبات فعالان تشکلها و مجامع این گروه از شرکای اجتماعی ، ارائه همزمان محاسبات در بدهی های ابلاغی برای آگاهی از جزئیات گردش حساب بدهی بوده است که بعضاً با مراجعه به شعبه و از طریق مسئول پرونده رسیدگی به این امر در دستور کار قرار می گرفت و کارفرما در صورت اعتراض به نحوه محاسبه و یا افراد بیمه شده ، با طی نمودن فرایند اداری لازم نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود جهت بررسی در هیات تشخیص مطالبات اقدام می کرد.

وی با بیان اینکه در طرح ۳۰۷۰ که توسعه خدمات غیرحضوری با ارائه ۳۰ خدمت در بستر اینترنت و بدون نیاز به مراجعه را دنبال می کند این امکان فراهم شده تا کارفرمایان عزیز با استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir به راحتی و از طریق منوی مربوط به کارفرمایان ، علاوه بر قابلیت مشاهده جزئیات گردش حساب بدهی ، نسبت به ثبت اعتراض و تعیین وقت رسیدگی در این بستر گام بردارند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به جایگاه و نقش کارفرمایان بعنوان یکی از ارکان شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و اثرگذار در چرخه های تولید و صنعت کشور ، ارتقاء سامانه ارسال لیست حق بیمه با ارائه میزکار و امکانات کنترلی و اصلاحی و همچنین ابلاغ احکام مطالباتی و صدور مفاصاحساب را از دیگر خدمات غیرحضوری برای این قشر قلمداد و اظهار داشت :با تکمیل طرح، شاهد افزایش دامنه بیشتری از خدمات برای این عزیزان خواهیم بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *