مدیرکل تامین اجتماعی گیلان مرکز ارتباطات مردمی این سازمان را مرجع رسمی برای پاسخگویی به سئوالات شرکای اجتماعی در خصوص نحوه استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری و انواع مشاوره ها معرفی کرد.

گیل ابراز: علی حسین‌نژاد با اشاره به اینکه طرح ۳۰۷۰ از اواخر آبان ماه آغاز شده و طی آن ۳۰ خدمت اصلی و پر مراجعه تامین اجتماعی با قابلیت ارائه غیرحضوری بر روی سامانه مربوطه پیاده خواهد شد، افزود: براساس برآوردها پیش بینی می‌شود با تکمیل این طرح سالانه ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه به شعب و واحدهای تامین اجتماعی در سراسر کشور کاسته شود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه طبق آمار استانی، سالانه حدود ۳ تا ۴ میلیون مراجعه به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی در سطح استان گیلان وجود دارد که متوسط روزانه ۱۰ تا ۱۲ هزار مراجعه را دربر می‌گیرد اظهار داشت : پس از فراهم شدن امکانات اولیه توسعه خدمات اینترنتی و بویژه با حذف تامین اعتبار دفترچه های درمانی و جایگزینی استحقاق سنجی سیستمی برای آن حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد این مراجعات کاهش یافت و با اجرای جامع طرح ۳۰۷۰ امیدواریم که شاهد کاهش‌مجدد ۴۰ تا ۵۰ درصدی مراجعات حضوری باشیم .

علی حسین نژاد با دعوت از تمامی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران به منظور ثبت نام در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir ، به تشریح ۹ خدمت رونمایی شده تاکنون پرداخته و در خصوص سئوالات احتمالی مخاطبان به منظور استفاده از این سامانه اظهار داشت: کارشناسان دوره دیده مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره ۱۴۲۰ آماده پاسخگوئی و راهنمایی در این زمینه بوده و در سطح شعب نیز کارشناسانی بمنظور هدایت شرکای اجتماعی و آموزش کاربردی جهت بهره مندی از سرویس های تعریف شده پیش بینی شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *