کد خبر : 6645
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

لزوم روحیه بخشی و افزایش امید همراه با ارائه خدمات بیشتر به افراد دارای آسیب بینایی

لزوم روحیه بخشی و افزایش امید همراه با ارائه خدمات بیشتر به افراد دارای آسیب بینایی

گیل ابراز _ اختصاصی ؛مدیر عامل انجمن معلولین بینایی گیلان در دیدار با همکاران انجمن مطرح کرد: لزوم روحیه بخشی و افزایش امید همراه با ارائه خدمات بیشتر به افراد دارای آسیب بینایی مدیر عامل انجمن معلولین بینایی گیلان، طی نشستی که با کارمندان این مجموعه داشت، با اشاره به در نظر گرفتن مساله حفظ

گیل ابراز _ اختصاصی ؛مدیر عامل انجمن معلولین بینایی گیلان در دیدار با همکاران انجمن مطرح کرد:
لزوم روحیه بخشی و افزایش امید همراه با ارائه خدمات بیشتر به افراد دارای آسیب بینایی

مدیر عامل انجمن معلولین بینایی گیلان، طی نشستی که با کارمندان این مجموعه داشت، با اشاره به در نظر گرفتن مساله حفظ کرامت و منزلت افراد مراجعه کننده به این انجمن گفت: نباید اجازه دهیم که مشکلات اقتصادی، شما را از توانمندی معنوی، فرهنگی و اثرگذاری نسبت به افراد تحت پوشش این انجمن دور کند، زیرا نگاه شما به وجود ارزشمند این اقشار و حمایت از توانمندی افراد دارای آسیب بینایی و روحیه بخشی به آن‌ها یک کار بسیار ارزشمند و مهم است.

احمد ممتازی، با اشاره به توانمندی نابینایان در بسیاری از امور گفت: همه ما وظیفه داریم الگوی مناسبی برای دیگر افراد جامعه برای ایجاد تغییر نگرش آنان نسبت به این اقشار و توانمندی آن ها باشیم.

وی افزود: برای تغییر نگاه جامعه به افراد دارای معلولیت و چگونگی پذیرش آنها نیاز به فرهنگ سازی گسترده ای وجود دارد که نهادهای متولی باید این امر مهم را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند. البته سایر افراد جامعه نیز باید با تغییر نگاه و ارتباط صحیح با افراد دارای معلولیت در این فرهنگ سازی نقش به سزایی ایفا نمایند.

ممتازی با توجه به رسیدن به روزهای پایانی سال خواستار ارتباط موثرتر همکاران انجمن معلولین بینایی گیلان با افراد تحت پوشش این نهاد به جهت ارائه خدمات بیشتر به آنان شد و گفت: بهبود شرایط و تضمین حقوق اجتماعی این افراد و در نتیجه نقش آفرینی آن‏ها در حیات اجتماعی می ‏تواند جامعه ‏ای بهتر، بالنده ‏تر را پیش‏روی همه ما قرار دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.