کد خبر : 5842
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۵۹

تحقق عنوان شهر دوستدار کودک در رشت

تحقق عنوان شهر دوستدار کودک در رشت

گیل ابراز _ در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت به ایجاد و توسعه زیر ساخت های لازم به منظور تحقق عنوان رشت شهر دوستدار کودک تاکید شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری شورای رشت در هشتاد و نهمین جلسه این کمیسیون با

گیل ابراز _ در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت به ایجاد و توسعه زیر ساخت های لازم به منظور تحقق عنوان رشت شهر دوستدار کودک تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری شورای رشت در هشتاد و نهمین جلسه این کمیسیون با تبریک آغاز هفته ملی کودک اظهار کرد: کودکان امروز آینده سازان فردا هستند و در راستای حرمت نهادن به آینده سازان ایران اسلامی برنامه های متنوعی به منظور بزرگداشت هفته ملی کودک توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برنامه ریزی و در حال اجرا است.

فاطمه شیرزاد داشتن شهری سالم، محیط زیست پایدار و غیره را جزو حقوق کودکان در کنار دیگر افراد جامعه دانست و افزود: عیادت از کودکان بستری در بیمارستان های سطح رشت از جمله برنامه هایی است که در هفته ملی کودک انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه کودکان باید از نزدیک با برخی از اقدامات آشنا شوند گفت: به همین منظور با هماهنگی های انجام شده با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان روز چهارشنبه تعدادی از کودکان و نوجوانان رشتی در صحن جلسه علنی شورای رشت حضور پیدا می کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای رشت با اشاره به توجه بیشتر به حقوق قانونی و اجتماعی کودکان افزود: ایجاد فضاهای مناسب کودکان در سطح شهر در راستای تحقق این مهم است .

شیرزاد هفته نیرومی انتظامی را گرامی داشت و گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی حافظان نظم و امنیت در جامعه هستند و قدر دان زحمات شبانه روزی آنان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.