کد خبر : 4058
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان خبر داد: بهره‌برداری از 2000 واحد مسکن مددجویی تا پایان بهار

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان خبر داد: بهره‌برداری از 2000 واحد مسکن مددجویی تا پایان بهار

🔴مدیرکل کمیته امداد استان گیلان خبر داد بهره‌برداری از 2000 واحد مسکن مددجویی تا پایان بهار 🔻مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به اینکه حمایت کمیته امداد در بخش مسکن بسیار پرهزینه است گفت: دو هزار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد تا پایان بهار به مددجویان واگذار می‌شود. 🔺️ عباس اهرابی امروز در نشست

🔴مدیرکل کمیته امداد استان گیلان خبر داد
بهره‌برداری از 2000 واحد مسکن مددجویی تا پایان بهار

🔻مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به اینکه حمایت کمیته امداد در بخش مسکن بسیار پرهزینه است گفت: دو هزار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد تا پایان بهار به مددجویان واگذار می‌شود.

🔺️ عباس اهرابی امروز در نشست خبری با اشاره به تلاش برای نقش‌آفرینی مددجویان در استان گیلان اظهار کرد: برنامه پنج ساله کمیته امداد نقش مکمل برای برنامه ششم توسعه دارد که بر اساس وظایف ابلاغی رهبر معظم انقلاب تنظیم شده است.

🔻وی با بیان اینکه کمیته امداد نقش اورژانس اجتماعی را بر عهده دارد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) وظیفه دارد افراد بی‌بضاعت در هر منطقه را شناسایی و مانند یک اورژانس اجتماعی به کمک آن رسیده و از آن فرد یا خانواده حمایت در حوزه‌های مختلف کند.

🔻مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اذعان به اینکه حمایت کمیته امداد در بخش مسکن بسیار پرهزینه است تصریح کرد: کمیته امداد وظیفه دارد به وضعیت مددجویان خود رسیدگی و امکانات حداقلی زندگی را برای آن‌ها تأمین کند و یکی از این امکانات ساخت مسکن است که هزینه‌های بسیار زیادی را برای این کمیته داشته است.

🔺️اهرابی با تأکید بر سخت شدن شرایط کمیته امداد برای تأمین مسکن بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور کمیته امداد با یک چالش جدی مواجه شده است ولی علیرغم این مشکلات تاکنون چیزی در حدود 92 میلیارد تومان برای ساخت مسکن هزینه کرده‌ایم.

🔻وی با اشاره به زمان تحویل نهایی مسکن مددجویان افزود: با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی در استان موفق شدیم تاکنون چیزی در حدود دو هزار مسکن را مدد جویان تحت پوشش این کمیته آماده که تعدادی از این مسکن در ماه اردیبهشت و مابقی تا پایان مردادماه آماده تحویل به مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه دو هزار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد تا پایان بهار به مددجویان واگذار می‌شود گفت: اگر مشکل مسکن برای مددجویان حل و آن‌ها دارای یک سرپناه برای خود باشند با امید و انگیزه بیشتری به زندگی خود ادامه خواهند داد.

اهرابی با اشاره تعداد بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: در استان گیلان سه هزار و 700 زن سرپرست خانوار موجود که علاوه بر مستأجر بودن تحت حمایت این کمیته بوده و با تلاش همکاران ما در کمیته امداد هزینه اجاره مسکن این عزیزان تأمین شده است.

وی لازمه از بین رفتن سوءتغذیه در بین کودکان استان گیلان را تأمین هزینه غذا برای آن‌ها دانست و افزود: متأسفانه در استان هزار کودک مبتلا به سوءتغذیه وجود داشته که با هماهنگی وزارت بهداشت این افراد شناسایی و ماهانه چیزی در حدود 90 هزار تومان به این کودکان برای تأمین غذا خود اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با تأکید بر اینکه اعتیاد بزرگ‌ترین مشکل خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد است تصریح کرد: کمیته امداد 116 هزار خانوار را در استان گیلان تحت پوشش خود داشته که سعی داریم با برگزاری کلاس‌های آموزشی مهم‌ترین مشکل این خانوارها یعنی اعتیاد را از بین برده و به حفظ این خانواده‌ها کمک کنیم.

اهرابی با بیان اینکه گردش مالی کمیته امداد استان گیلان چیزی در حدود 600 میلیارد تومان است اظهار کرد: مهم‌ترین منابع برای تأمین اعتبار کمیته امداد صندوق امداد است و با مبلغی توسط مردم و از طریق کمک‌های آن‌ها تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گره‌گشایی از مشکلات مردم به‌ویژه مددجویان توفیقی برای خدمتگزاران است گفت: در این مسیر هیچ منتی برای انجام‌وظیفه نسبت به مددجویان نداریم./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.