کد خبر : 1608
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

🔴در همایش پیوستن تاكسي رانان خدوم و پرتلاش شهر باران به گروه همیار آتش نشان به 50 تن از تاكسی رانان يكدستگاه خاموش كننده دستی اهدا شد.

🔴در همایش پیوستن تاكسي رانان خدوم و پرتلاش شهر باران به گروه همیار آتش نشان به 50 تن از تاكسی رانان  يكدستگاه خاموش كننده دستی اهدا شد.

🔷پایگاه خبری گیل ابراز ⬛صبح امروز جمعي از تاكسي رانان خدوم شهر باران طی مراسمی به گروه همیار آتش نشانان پیوستند. 125 رشت- به گزارش خبرنگار تحريريه خبر روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني رشت، همایش پیوستن تاكسي رانان خدوم و پرتلاش شهر باران به گروه همیار آتش نشان صبح امروز دوشنبه 7

🔷پایگاه خبری گیل ابراز

⬛صبح امروز جمعي از تاكسي رانان خدوم شهر باران طی مراسمی به گروه همیار آتش نشانان پیوستند.

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحريريه خبر روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني رشت، همایش پیوستن تاكسي رانان خدوم و پرتلاش شهر باران به گروه همیار آتش نشان صبح امروز دوشنبه 7 خرداد 97 با حضور محمد حسن عاقل منش یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، سيد امير شكوهي راد قائم مقام مديريت حمل و نقل بار و مسافر، شهرام مومني معاونت عمليات، حبيب موحدي مدير آموزش و پيشگيري و روساي ايستگاه هاي آتش نشاني رشت و 50 تن از رانندگان پر تلاش شهر باران و جمعي از آتش نشانان شهر رشت در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

حبيب موحدي مدير آموزش، ایمنی و پيشگيري سازمان آتش نشاني در ابتدا ضمن خير مقدم به مدعوين، رانندگان و ميهمـانان ارجمند، ابراز داشت: همان طور كه آتش، خدمت كاري مهربان است، اربابي بي رحم بوده كه فراگيري دانش چگونگي بهره گيري از وسايل اطفاي آتش”خاموش كننده هاي دستي” در لحظات نخست بروز حادثه تاثير به سزايي در جلوگیری از گسترش آتش سوزي ها خواهد داشت.

وي در ادامـه ترویج فرهنگ ایمنی در ميان شهروندان و آحاد جامعه را يکی از رسالت های مهم سازمان آتش نشانـی رشت خواند و گفت: در زمینه ایمنی چندین شاخصه مهم وجود دارد، که اصلی ترین مولفه آن مقوله پیش بینی و پیشگیری است.

وي در ادامه با بيان اينكه اين همايش پس از همایش پیوستن کارکنان خدوم نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش نشان دومين همایش برگزار شده طی چند ماه اخیر است، افزود:هدف از این کار بهره گیری از ظرفیت حضور تاكسي رانان ارجمند در نقاط مختلف سطح شهر، جهت كاهش خسارات ناشی از حریق است.

محمد حسن عاقل منش رييس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي رشت با اشاره به شغل آتش نشان که با عشق، اعتقاد و از خودگذشتگی همراه است و همچنين تقدير از زحمات بي شائبه زحمت كشان عرصه حمل و نقل، تاكسي رانان پرتلاش، گفت: خدمت و كمك رساني به هم نوع بسیار ارزشمند است و بر اساس آیات و روایات کمک به دیگران در زمان حوادث از آن ارزشمندتر كه قاعد و فلسفه وجودي اين همايش همانا نيكي و خير و بركت ناشي از آن خواهد بود.

وي در ادامه ضمن تاکید بر تلاش در زمينه اشاعه فرهنگ ايمني و همچنين هدفمند بودن آن گفت: رخداد حادثه آتش سوزي و خسارات ناشي از آن براي هر قشري بسيار سخت خواهد بود كه گاها سرمايه يك عمر تلاش در چشم بر هم زدني از بين خواهد رفت كه در كنار نداشتن بيمه آتش سوزي مي تواند جبران ناپذيري آن را بيشتر و بيشتر كند.

وي در پایان سخنان خود به فرهنگ بيمه اشاره داشت و گفت: شهروندان حساسيت بيشتري نسبت به اين مهم داشته باشند.

شايان ذكر است: در این همایش به 50 تن از تاكسي رانان حاضر در اين همايش يكدستگاه خاموش كننده دستی اهدا شد. در ادامه این مراسم تاكسي رانان با حضور در محوطه اين سازمان نحوه صحيح كار با خاموش كننده هاي دستي را به صورت تئوري و عملي فراگرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.