🔻از ابتدای شروع سامانه نوبت دهی غیر حضوری از تیرماه 96 تا پایان سال در مدیریت درمان گیلان نزدیک به 342 هزار نفر ازبیمه شدگان از این طریق نوبت دریافت نمودند.

🔻دکتر شهدی نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با ارائه گزارشی از سامانه نوبت دهی متمرکز که از ابتدای تیرماه سال 96 در استان راه اندازی شد اظهار داشت: نزدیک به342 هزار نفر از بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی توانستند در مدت 9 ماهه سال 96 از ابتدای تیرماه از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان نوبت دریافت نمایند.

🔻 وی افزود: چهار روش برای دریافت نوبت از مراکز درمانی وجود دارد که بیشترین استفاده دراین مدت از روش تلفنی بوده با 84درصد و بقیه از روش سایت اینترنتی ، سیستم USSD و APP موبایل بوده است.

🔻مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام اینکه 12مرکز درمانی ویک بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت خدمات درمانی مستقیم به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان ارائه می دهند افزود: بالاترین آمارمجموع روش های نوبت دهی غیر حضوری مربوط به پلی کلینیک تخصصی دریا (انزلی) می باشد که 64هزار نوبت در این مدت اخذ گردیده و پس از آن پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت با بیش از 40هزار نوبت و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) با 33هزار نوبت غیر حضوری قرار دارند.

🔻دکتر شهدی نژاد در استفاده از سیستم USSD کلینک مستقل دندانپزشکی را پیشگام دانست و بیان نمود که این مرکز با ارائه نوبت به بیش از 13هزار نفر بالاترین آمار را بین مراکز درمانی استان برخورداراست. ایشان همچنین بالاترین نوبت دهی غیر حضور درکل استان را مربوط به پزشکان عمومی برشمرد و اظهار داشت که بیمه شدگان تامین اجتماعی در این مدت با دریافت نزدیک به 116هزار نوبت غیر حضوری برای پزشکان عمومی بیش از 40درصد نوبت ها را به این گروه از پزشکان اختصاص دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *