کد خبر : 980
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۰۱

🔴رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت: از عزل و نصب های شتابزده در شهرداری به شدت انتقاد کرد/کارت زرد شیرزاد به شهردار رشت

🔴رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت: از عزل و نصب های شتابزده در شهرداری به شدت انتقاد کرد/کارت زرد شیرزاد به شهردار رشت

🔷در بیست و نهمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت،رئیس کمیسیون بهداشت از عزل و نصب های شتابزده در شهرداری رشت انتقاد کرد و اولین کارت زرد را به شهردار رشت داد. 🔷به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیل ابراز – صبح امروز در بیست و نهمین جلسه کمیسیون بهداشت با

🔷در بیست و نهمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت،رئیس کمیسیون بهداشت از عزل و نصب های شتابزده در شهرداری رشت انتقاد کرد و اولین کارت زرد را به شهردار رشت داد.

🔷به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیل ابراز – صبح امروز در بیست و نهمین جلسه کمیسیون بهداشت با تاکید بر موضوع حفظ آرامش و امنیت شغلی کارمندان و مدیران شهرداری در روزهای پایانی سال ۹۶ اظهار کرد: عزل و نصب های شتابزده در شهرداری رشت از دید من قابل پذیرش نیست.

🔷فاطمه شیرزاد، ضمن تشریح اساسنامه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت در این جلسه تصریح کرد: از شهردار شهر رشت انتظار دارم برای عزل و نصب ها از روی احساسات تصمیم گیری نکند.

🔷وی افزود:در روزهای پایانی سال شهردار رشت باید برنامه ریزی دقیق و مناسبی برای بهبود محیط شهری و رفع مشکلات عمرانی شهر رشت به منظور آمادگی برای ایام نوروز داشته باشد.

🔷شیرزاد گفت:من اولین کارت زرد، را به شهردار رشت به خاطر عزل و نصب های شتابزده در روزهای پایانی سال میدهم.

🔷رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهرداری، با انتقاد از آسفالت نشدن خیابان باهنر به مسکن مهر برای چندمين بار گفت:باید هر چه زودتر مشکلات و گره ترافیکی که در این منطقه وجود دارد، حل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.