کد خبر : 30106
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸

خبر سلامت؛

اهدای یخچال نگهدارنده خون به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت توسط خیرین

اهدای یخچال نگهدارنده خون به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت توسط خیرین
اهدای یخچال نگهدارنده خون به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت توسط خیرین؛

به همت خیرین و موسسه خیریه هم آوا یک دستگاه یخچال نگهدارنده فرآورده های خونی ویژه بیماران تالاسمی برای بیمارستان ۱۷ شهریور رشت خریداری شد.

به گزارش گیل ابراز و به نقل از دیده بان گیلان به همت خیرین و موسسه خیریه هم آوا یک دستگاه یخچال نگهدارنده فرآورده های خونی ویژه بیماران تالاسمی برای بیمارستان ۱۷ شهریور رشت خریداری شد.

«مرتضی شگفت» خیر رشتی در این باره می گوید: حدود ۸ سال پیش در همایشی که از سوی موسسه خیریه هم آوا تشکیل شده بود مساله خرید یخچال ویژه نگهداری فرآورده های خونی برای بیماران بخش تالاسمی بیمارستان ۱۷ شهریور رشت نیازسنجی و مطرح شد.
وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه خیرین به درمان بیماران خاص افزود: حمایت مالی و امکانی از بیماران خاص و صعب العلاج باید مورد توجه ویژه خیرین قرار گیرد.
این خیر گیلانی با بیان اینکه کمک های خیرین به سمت درمان سوق داده شود، گفت: هزینه کرد خیرین در حوزه های مختلف ساماندهی و جهت دهی شود تا درمان و سلامت در این حوزه سهم بیشتری از کمک های خیرین داشته باشند.

یخچال نگهدارنده فرآورده های خونی با هزینه ۱۱۰ میلیون تومان و با کمک خیرین و موسسه خیریه هم آوا حریداری و تحویل بیمارستان ۱۷ شهریور رشت داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.