کد خبر : 30091
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲

سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر رشت ؛

رفع موانع با هدف تسریع بخشیدن به روند اجرای پروژه های عمرانی

رفع موانع با هدف تسریع بخشیدن به روند اجرای پروژه های عمرانی
موانع با هدف تسریع بخشیدن به روند اجرای پروژه های عمرانی ؛

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر رشت گفت: مدیریت شهری رشت در تلاش است تا با تعاملات بیشتر با دستگاه ها و رفع برخی از موانع در مسیر اجرای پروژه های عمرانی رشت ، به روند اجرای پروژه ها تسریع ببخشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت محسن سماکچی در جریان بازدید از پروژه های عمرانی سطح رشت اظهار کرد: در طول ادوار شورای رشت ، این نخستین بار است که همزمان در چند نقطه از شهر پروژه هایی با این عظمت و با اعتبارات شهرداری در دست انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه ژ پنج نقش بسیار موثری در کنترل و کاهش ترافیک رشت دارد تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه بالغ بر سی درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاشیم تا با بهره مندی از اعتبارات ملی به اجرای این پروژه تسریع ببخشیم .

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت با اشاره به پروژه های طرح میثاق رشت بیان کرد: پروژه های طرح میثاق در نقاط مختلف شهر از جمله حمیدیان، رودباری، باهنر و .. در دست انجام است و به حول الهی و با عزم و جدیتی که در مجموعه شهرداری وجود دارد حدود پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و یقینا با اتمام این پروژه ها بار عظیمی از ترافیک رشت کاسته می شود.

سماکچی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع برخی از موانع با هدف تسریع بخشیدن به روند اجرای پروژه های عمرانی رشت نیازمند تعامل با برخی از دستگاه ها است و می توانیم در این مهم از نقش سازنده استاندار گیلان و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بهره مند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.