کد خبر : 30005
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵

در پی مسمومیت برخی شهروندان رضوانشهری؛

اعلام جرم دادستانی علیه مدیران آبفا و شبکه بهداشت و درمان شهرستان رضوانشهر

اعلام جرم دادستانی علیه مدیران آبفا و شبکه بهداشت و درمان شهرستان رضوانشهر

هادی نیرومند دادستان شهرستان رضوانشهر با اشاره به ماجرای مسمومیت برخی شهروندان رضوانشهری مشکوک به استفاده از آب‌ آلوده در روز جمعه ۸ تیر ماه گفت: بعداز نمونه‌گیری انجام شده مشخص گردید میزان کلر موجود در آب شرب شبکه صفر بوده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل ابراز_ هادی نیرومند دادستان شهرستان رضوانشهر امروز

هادی نیرومند دادستان شهرستان رضوانشهر با اشاره به ماجرای مسمومیت برخی شهروندان رضوانشهری مشکوک به استفاده از آب‌ آلوده در روز جمعه ۸ تیر ماه گفت: بعداز نمونه‌گیری انجام شده مشخص گردید میزان کلر موجود در آب شرب شبکه صفر بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل ابراز_ هادی نیرومند دادستان شهرستان رضوانشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با رد ادعای ادغام آب آشامیدنی و فاضلاب اظهار کرد: علیه مدیران ادارات آبفا و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به دلیل اهمال در بروز حادثه مسمومیت تعدادی از شهروندان رضوانشهری اعلام جرم کردیم.

وی با اشاره به ماجرای مسمومیت برخی شهروندان رضوانشهری مشکوک به استفاده از آب‌ آلوده در روز جمعه هشت تیر ماه، افزود: بعداز نمونه‌گیری انجام شده مشخص شد که میزان کلر موجود در آب شرب شبکه صفر بوده است.

به گفته دادستان رضوانشهر، باتوجه به اینکه کلر زنی و ضدعفونی کردن آب شبکه برعهده اداره آبفا و نظارت مناسب و مستمر برعهده شبکه بهداشت و درمان شهرستان رضوانشهر است، از طرف دادستانی برای «جعفر کرمی» مدیر اداره آب و فاضلاب و «فردین حق‌پرست» مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اعلام جرم شده است.

نیرومند ادعای هرگونه ادغام آب آشامیدنی و فاضلاب در شبکه آب رضوانشهر را تکذیب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.