کد خبر : 25678
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

مخابرات گیلان؛

طراحی و اجرای اینترنت پرسرعت فیبر نوری(پروژه نجما) در رحیم آباد شهرستان رودسر

طراحی و اجرای اینترنت پرسرعت فیبر نوری(پروژه نجما) در رحیم آباد شهرستان رودسر
در راستای اجرای پروژه نجما طراحی و اجرای شبکه فیبر نوری (اینترنت پرسرعت) در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر در حال اجرا است. ؛

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ،عملیات اجرایی توسعه زیر ساخت های ارتباطی شبکه فیبر نوری (پروژه نجما)برای واگذاری به روزترین خدمات ارتباطی در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر طراحی و اجرا شد.

گیل ابراز _ مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان در خصوص اجرای پروژه نجما در استان گفت:با تلاش کارشناسان فنی و نیروهای معاونت شبکه و زیرساخت های ارتباطی شهری بر بستر فیبرنوری از پروژه نهضت جهادی مخابرات ایران (نجما) فیبر نوری تا منازل در محدوده خیابانهای بخشداری و کوچه های منشعب آن در مرکز رحیم آباد با حفاری ،کابل کشی و نصب تجهیزات فیبر نوری، با ظرفیت ۲۱۷۶ پورت توسعه شبکه ، امکان واگذاری به روزترین خدمات ارتباطات مخابراتی از جمله پهنای باند اینترنت فوق پرسرعت در فاز یک ، طرح سنجی مخابرات منطقه گیلان در شهرستان رودسر در حال اجرا است.

مهندس حسنی افزود :شهروندان رودسری می توانند از طریق تماس با سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰،نرم افزار مخابرات من و یا شماره گیری کد #۲۰۲۰* از تلفن همراه و یا با مراجعه حضوری به امور مشترکین مخابرات رحیم آباد یا اداره مخابرات شهرستان رودسر و دفاتر خدمات ارتباطی آن شهرستان نسبت به درخواست و ثبت نام اینترنت FTTH اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.