کد خبر : 24256
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

مسافران از رفتن به مناطق گردشگری پرخطر در گیلان اجتناب کنند

مسافران از رفتن به مناطق گردشگری پرخطر در گیلان اجتناب کنند

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و برودت هوا، تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی گیلان در نظر گرفته شود. گیل ابراز،اختصاصی،سارا حقیقی _ مرجان نعمتی صبا، ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر کاهش نسبی دما در روزهای آتی

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و برودت هوا، تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی گیلان در نظر گرفته شود.

گیل ابراز،اختصاصی،سارا حقیقی _ مرجان نعمتی صبا، ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر کاهش نسبی دما در روزهای آتی جهت پيشگيری از ضرر و زيان های احتمالی، شهرداران نسبت به استحكام بخشی و ايمن سازی كمپ های محل استقرار موقت مسافران و نمايشگاه های صنايع دستی ورودی شهرها اقدام نمايند.

مسئول اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان تصریح کرد:بر طبق نظر هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه بارشی در خصوص بارش باران، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید در روزهای اخیر و احتمال آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان، اختلال در تردد، احتمال برخورد صاعقه، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن آب و طغیان رودخانه‌ها از مسافران گرامی درخواست میکنیم برای حفظ سلامت خود و سایر افراد خانواده در این ایام نکات ایمنی را جدی گرفته و از رفتن به مناطق گردشگری پرخطر پرهیز نمایند.

نعمتی صبا، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات عید و سفرهای نوروزی از همه مردم می‌خواهیم توصیه‌ها و هشدارهای صادره از سوی متولیان این امر را جدی گرفته و از قرار گرفتن و در نواحی پر خطر اجتناب کنند./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.