رضایت مندی اجتماعی و تکریم ارباب رجوع در سرلوحه رفتار سازمانی مدیران و کارکنان باشد

گیل ابراز:مهندس سید مهدی نقوی سرپرست سازمان در جلسه شورای اداری سازمان با اشاره به اینکه مهمترین اثر مثبت جلسات شورای اداری بررسی سازوکارهای برون رفت از مسایل با تکیه بر توانمندی های تخصصی و هم افزایی بخش های مختلف سازمان است اظهار داشت: احترام و تکریم ارباب رجوع چه در قامت سرمایه گذار و چه جوامع محلی منطقه از مهمترین اولویت ها و شاخص‌های کاری است و در عین حال تعامل با دستگاههای اجرایی با برگزاری جلسات کاری در چارچوب قانون مناطق آزاد و هم افزایی میان دستگاهی به منظور بهره گیری در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مقطع حساس کنونی و براساس راهبرد تعیین شده از سوی ریاست محترم جمهور، مأموریت ویژه این سازمان سرعت بخشیدن به فرآیند پروژه اتصال مجتمع بندری کاسپین به شبکه ریلی سراسری است، اظهار داشت: در همین راستا براساس تجربیات گذشته و با تکیه بر توانمندی بخش خصوصی منطقه و هم افزایی تمام ظرفیت های موجود در سطح استان و کشور، دست یابی به اهداف توسعه ای کشورمان را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار می دهیم.

مهندس سید مهدی نقوی، با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی با تکیه بر مزایا و معافیت های قانونی و نیروی انسانی باکیفیت خود؛ عامل پیشران مزیت ها و ظرفیت های توسعه استان گیلان است افزود باید قدردان مدیران گذشته یعنی آقایان دکتر روزبهان و مسرور بود، گفت: در این میان دکتر مسرور به دلیل اینکه سنگ بنای بسیاری از پروژه های منطقه توسط ایشان گذارده شده،از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

در این جلسه اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان در خصوص مسایل مختلف مرتبط با حوزه های تخصصی به اظهار نظر پرداخته و طرح‌های پیشنهادی خود را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *